Professionel reparation af stenslag

Autoglas

Stenslag kan repareres hurtigt og enkelt, når du griber ind i tide. Og det kan du som kunde hos Dansk Auto Service

Professionel reparation af stenslag

Stenslag kan som regel repareres uden at det kan ses, men det kræver, at det bliver lavet professionelt og hurtigst muligt, helst samme dag. Det klarer vi hos Dansk Auto Service. Husk altid at påføre doktor skår rudeplastre, for at holde det rent. Få det gratis som kunde hos Dansk Auto Service

Udskiftning af bilruder

I de tilfælde hvor stenslaget ikke kan repareres, må vi udskifte ruden. Det klarer vi hurtigt og effektivt så du kan få din bil igen. Sammen med Dansk Autoglas har vi 40 års erfaring med rudeudskiftning, så du kan være sikker på, at arbejdet er i orden.

Forsikring

Er du i tvivl om din forsikring dækker glasskaden på din bil, undersøger vi det gerne for dig. Dansk Auto Service afregner direkte med forsikringsselskabet, så det eneste du skal sørge for er at komme med bilen.

Tip

Dansk Auto Service er en del af Autoglasservice - en landsdækkende kæde af professionelle værksteder der tilbyder professionel autoglasservice.

Reparation af Stenslag

Kr. 375,-

inkl. moms

Har du spørgsmål til autoglas?

Kontakt os

Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles
Privatlivspolitik & Servicevilkår gælder

Dansk Autoservice